Opzeggen en opzeggen bij overlijden

Algemene Voorwaarden, Opzeggen

Ga je opzeggen … voordat je gaat … wist je dat:

Wanneer je geen speelrecht voor het hele (volgende) jaar wilt afsluiten omdat je misschien al wat ouder bent? Kijk dan eens bij de NGF Contributie, reis- en annuleringsverzekering. Klik hier. Er is een contributieverzekering voor als je gedurende langere tijd niet kunt golfen door een blessure of ziekte.

Toch opzeggen?

• Indien je jouw lidmaatschap of speelrecht wilt opzeggen, ontvangen wij je schriftelijke opzegging graag minimaal één maand voorafgaand aan jouw opzegging. Dus wil je vanaf 1 januari 2025 geen lid meer zijn of speelrecht afnemen, geef dat dan aan ons door vóór 1 december 2024, per e-mail, klik hier

• Laat je niets weten, dan continueren we je huidige lidmaatschap en/of speelrecht, zodat je kunt blijven golfen. Natuurlijk is jouw keuze pas definitief als je de factuur hebt betaald. Bij niet-betalen gaan we ervan uit dat je toch geen lidmaatschap en/of speelrecht wilde en schrijven we je uit, ook bij de NGF.

Opzeggen bij overlijden

• Opzegging bij overlijden kan worden doorgegeven aan onze administratie via een e-mail aan Lindy: backoffice@hgegolf.nl of per post: Hollandsche Golfclub, Hoekje 7B, 4286 LN Almkerk. Bij opzegging ontvangen wij graag informatie over de contactpersoon en zijn/haar e-mailadres, zodat we informatie over het te restitueren bedrag kunnen opnemen. Bij het overlijden van een abonnementhouder – golfers met een speelrecht of een handicapregistratielidmaatschap – wordt het abonnement beëindigd per 1e van de maand volgend op het overlijden en vindt er restitutie plaats van het resterend tegoed.

Kun je iets niet vinden en heb je een vraag?

Stuur dan een e-mail naar info@hollandschegolfclub.nl. We helpen je graag verder.