Leuker Leren Golfen informatie

Golfslagen

Wat leuk dat je wilt gaan golfen!

Ons Leuker Leren Golfen boekje staat vol informatie over onze golfbanen, ontspannen oefenen, leuke spelvormen en nog veel meer.

Klik op het plaatje om het boekje te openen of hier voor de PDF.

Wil je meer informatie over het oefenen van je golfslagen? Klik dan hier voor de website GOLF.NL van de NGF.

Leuk voor bij de golflessen

6 Groepslessen, 3 maanden lekker veel golfen maar … hoe houd je je club ook al weer vast?

Golfslagen

In ons traject voor beginnende golfers zijn er drie golfstartpakketten. Hierbij krijg je altijd 6 groepslessen en kun je 3 maanden heel veel oefenen op de golfbaan. Klik hier. Natuurlijk krijg je veel informatie tijdens de lessen. Over hoe je je golfclub kan vasthouden, over hoe je moet staan, de positie van je bal … en nog veel meer.

Teveel om te onthouden. Daarom hebben we informatie voor je verzameld. Hier op de website, maar ook als hardcopy (kaartjes) op onze locaties. Deze kaartjes mag je natuurlijk gratis meenemen: makkelijk voor in je golftas. Vraag ze gewoon even bij de receptie.

Gewoon gezellig golfen
Klik hier (PDF, downloaden)

• Een scorekaartje voor de kleine golfbanen, waar je meteen de belangrijkste golfregels kunt lezen. Handig om door te lezen als je op de kleine golfbaan gaat spelen.

Hoe goed ben je op en rond de green?
Klik hier (PDF, downloaden)

• Kaartje met leuke ‘wedstrijdjes’. Dan wordt het trainen weer wat spannender.

Hoe zit het ook al weer met de slag?
Klik hier (PDF, downloaden)

• Kaartje met QR-codes naar filmpjes over alle golfslagen: putten, chippen, pitchen, bunker, swing en slaan met je driver.
  • Hoe moet het ook al weer? Je grip, je houding en je slag?
  • En filmpjes met leuke oefeningen om al je slagen nog beter onder de knie te krijgen.

Heb je nog vragen over onze golflessen? Stuur een email naar golfstart@hgegolf.nl

Wil je informatie over onze Lespakketten | Golfstart? Klik hier!