Home THEMALES | DE KURENPOLDER – LANGE SLAGEN

THEMALES | DE KURENPOLDER – LANGE SLAGEN

Golfen … natuurlijk is het leuk … maar soms … soms gaat het niet zoals je wilt. Want misschien wil je wel met meer vertrouwen over het water kunnen slaan. Of beter uit het hoge gras komen. Verder slaan met je driver.

Voor iedereen die graag samen met anderen aan de slag wil hebben we THEMALESSEN.

Zaterdag 15 juni 09:00 uur
DE LANGE SLAGEN IN DE BAAN
Voor iedereen die verder wil slaan in de baan!

Een mooie afslag…en dan die tweede lange slag in de baan. Welke club kun je het beste gebruiken: je ijzer, hybride of houten club? Het liefst gaan je slagen met een mooie boog en ver. Daar gaan we aan werken! Je krijgt van onze golfpro praktische tips en je gaat samen met de andere deelnemers oefenen.

Waar?
Golfpark De Kurenpolder, klik hier.

Op de andere parken geven we ook Themalessen!
Je hoeft geen lid te zijn op die parken om deel te nemen. Voor een overzicht:

Inschrijfgeld
EUR 15 per deelnemer per themales van 50 minuten.

Voor wie?
Gewoon voor iedereen, je hoeft geen lid op De Kurenpolder of een ander HGE-golfpark te zijn. Themalessen zijn geschikt voor beginnende en (meer) ervaren golfers. Er is plaats voor max. 6 deelnemers dus schrijf je snel in!

Heb je een Golfstartpakket 2 en/of 3 én heb je een 6-lessenkaart?

Dan kun je voor deze Themales inschrijven via de knop hieronder, je wordt omgeleid naar de lokale website. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons. Voor de les MOET je wel altijd aanmelden bij de receptie, zodat de les van je lessenkaart kan worden afgeschreven.

Aanmelden voor Golfstarters

Aanmelden voor niet-Golfstarters, (niet) leden en betalen
Aanmelden en betalen kan tot 2 dagen van tevoren. Klik op de knop onderaan deze pagina.

Zit de themales vol? Omdat er ook wel eens deelnemers zijn die bij nader inzien toch niet mee kunnen doen, kunnen wij je op een wachtlijst plaatsen. Stuur daarvoor een e-mail naar activiteiten@hollandschegolfclub.nl.

Vragen?
Heb je vragen, stuur een e-mailt naar activiteiten@hollandschegolfclub.nl.

Lesvoorwaarden
Voor al onze golflessen zijn onze voorwaarden (klik hier) van toepassing

Ontvangt u na uw aanmelding geen bevestiging van ons? Stuur dan een e-mail naar activiteiten@hollandschegolfclub.nl.

Themales | De Kurenpolder

1 Ticket geselecteerd.

Het "Themales | De Kurenpolder" ticket is uitverkocht. Je kunt een ander ticket of een andere datum proberen.

15 jun 2024

Golfpark De Kurenpolder